Książka SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Prowadzisz i rozwijasz bloga, a liczba odwiedzin Twojej strony z wyszukiwarki nie poprawia się znacząco pomimo publikacji nowych treści?
Zastanawiasz się, jak wykorzystać potencjał swoich social mediów w wyszukiwarce i jak skutecznie zwiększać ich zasięgi?
Szukasz sposobu na zaistnienie oraz dobre zaprezentowanie w wyszukiwarce Twojej marki osobistej?
Jeśli odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań brzmi „TAK” to…
Ta książka SEO jest dla Ciebie!
Książka „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” trafiła już w ręce Wydawnictwa Helion.
Czekają mnie jeszcze prace korektorskie, wybór okładki, zebranie wypowiedzi ekspertów (a lista tych, którzy zgodzili się wzbogacić książkę o swoje wypowiedzi, przyprawia mnie o pozytywny zawrót głowy) i pełnej listy rabatów na narzędzia. Robimy jednak wspólnie z wydawnictwem, co możemy, by ta książka o SEO ukazała się jak najszybciej. Planowana premiera przypada na czerwiec 2023.
Ty natomiast możesz zapisać się na listę oczekujących, by jako jedna z pierwszych osób otrzymać powiadomienie o dostępności książki! ⬇️
Cześć! Nazywam się Ewelina Podrez-Siama. Jestem specjalistką SEO związaną z branżą od 2009 roku i prezeską agencji SEO/SEM Fox Strategy.
Zawodowo specjalizuję się w optymalizacji stron i blogów pod kątem SEO.
W swojej pracy stawiam na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO. Współpracowałam i współpracuję między innymi z takimi markami jak Allegro, mBank, PayU czy Media Senior.
Równocześnie jestem autorką bloga kulinarnego z przepisami diety ketogenicznej i trzech bestsellerowych książek kucharskich, bywam nazywana influencerką i z całą pewnością jestem marką osobistą.
Na styku tych światów zdobyłam wiedzę i doświadczenie, które prezentuję Ci w książce SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych.
Po to, by praca z Twoją stroną stała się dla Ciebie łatwiejsza, bardziej efektywna pod kątem SEO i pozwoliła Ci uzyskiwać wymierne korzyści z obecności w wyszukiwarce.
Zastanawia Cię zawartość książki? Masz wątpliwości, czy to pozycja dla Ciebie? Sprawdź spis treści i zobacz listę omawianych zagadnień poniżej.
Poznajmy się lepiej!
Odwiedź moją wirtualną wizytówkę, bloga kulinarnego ms-fox.pl lub skontaktuj się ze mną w social media:
Książka SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Spis treści
- Wstęp
- Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce
- Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania – podstawy SERM
- Strona personalna i blog
- Strona Twojej marki osobistej
- Podstrona z opiniami i rekomendacjami
- Google My Business (Moja Firma)
- Profile w mediach społecznościowych
- Pozostałe możliwości wypełnienia wyników wyszukiwania
- Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej
- SEO bloga i personalnej strony internetowej – podstawy
- Wstęp do SEO, czyli jak powstaje wynik wyszukiwania?
- Narzędzia SEO
- Google Search Console
- Pluginy WordPress
- Analiza słów kluczowych
- Kompleksowe narzędzia SEO
- Sprawdź również te narzędzia
- Słowa kluczowe
- Podstawowa analiza słów kluczowych w 7 krokach
- Analiza słów kluczowych „na skróty”
- Bezpłatna analiza słów kluczowych dla istniejącej podstrony (Search Console)
- Szybka analiza dla nowej lub istniejącej podstrony (Content Editor)
- Szybka analiza słów kluczowych i optymalizacja podstrony w WordPressie (Rank Math i Keyword Surfer)
- Częste błędy i zagrożenia
- Architektura informacji
- Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych
- Architektura informacji, a praca botów
- Typy podstron w WordPress
- Elementy nawigacji
- Częste błędy
- Optymalizacja treści
- Metatagi title i description
- Nagłówki H1-H6
- Strongi i inne wyróżnienia
- Długość treści
- Gdy brakuje ci pomysłów na przedłużenie treści…
- Wykorzystanie AI do produkcji treści
- Optymalizacja poszczególnych typów podstron
- Techniczne aspekty optymalizacji treści
- E-E-A-T, czyli autorytet strony i autora
- Linkowanie wewnętrzne
- Table of contents
- Dane strukturalne
- Dane OpenGraph
- Częste błędy
- Podstawy optymalizacji technicznej
- Zarządzanie indeksacją
- Metatag robots
- Plik robots.txt
- Plik sitemap.xml
- Przesłanie do indeksacji
- Żądanie usunięcia z indeksu
- Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne
- Kody odpowiedzi http
- Własna strona błędu 404
- Przekierowania
- Linki kanoniczne
- Indeksowanie stron w Search Console
- Bezpieczeństwo i ręczne działania
- Dostosowanie do urządzeń mobilnych
- Szybkość ładowania się strony
- Optymalizacja grafiki
- Crawlery
- Cykliczna praca nad SEO
- Analiza SEO
- Analiza wyników organicznych
- Search Console
- Google analytics + google search console
- Widoczność organiczna
- Poszukiwanie „Quick Wins”
- Praca z pozycjami fraz
- Praca z CTR podstron
- Content audit w Ahrefs
- Poszukiwanie content gap
- Analiza content gap w Senuto w 5 krokach
- Analiza content gap w Ahrefs w 5 krokach
- Wiadomości Google i Discover
- Czym są wiadomości Google (Google News)?
- Czym jest Discover?
- Zależności między Wiadomościami Google, a Discover
- Google News – wskazówki techniczne dla wydawców
- Google News w praktyce
- Discover – wymogi Google dot. Treści
- Google News i Google Discover – monitoring
- Dalsza obecność w News i Discover
- Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu
- Linkbuilding wizerunkowy – podstawy
- Badanie i przewidywanie trendów
- Podstawy SEO dla podcastu
- Podstawy SEO w YouTube
- Sprzedaż artykułów sponsorowanych
- Afiliacja i reklamy, a SEO
- Nie zapomnij o… [opinie ekspertów]
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się: Katarzyna Baranowska, Sławomir Borowy, Jadwiga Dabińska, Kinga Edwards, Paweł Gontarek, Sebastian Heymann, Marek Jankowski, Anna Jaroszewska, Piotr Kaleta, Anna Karcz-Czajkowska, Oktawian Kitala, Marcin Korczyk (Pan Tabletka), Anna Ledwoń-Blacha, Krzysztof Marzec, Robert Niechciał, Dagmara Pakulska, Dawid Pietkiewicz, Oskar Rak, Roman Rozenberger, Damian Sałkowski, Grzegorz Strzelec, Martyna Zastrożna. - Masz pytania?