Spotykamy się z ekipą, którą znam już… długo, by pogadać (co za zaskoczenie!) o SEO i SEM. A mi przypadło poprowadzić ten panel.
Będzie o E-E-A-T, semantycznym SEO i voice search, GA4 i interpretacji danych, a także o tym, jak nie wydać budżetu na kampanię Performance Max, zanim się jeszcze zacznie.
A skoro znamy się z Panami od lat, to… możemy pozwolić sobie na odrobinę marketingowego survivalu w stylu „no bullshit”.
Bo kiedy w jednym panelu spotykają się:
Paweł Gontarek, który pewnie zacytuje regulamin Google z pamięci, wspominając przy tym, jak to było, gdy jeszcze pracował w bankowości,
Robert Niechciał, który udowodni, że ten regulamin to i tak nie zawsze ma znaczenie, a ostatecznie zautomatyzować można prawie wszystko,
Grzegorz Strzelec, który jak przystało na Papa SEO: opowie historię tak dobrą, że będziemy słuchać z szeroko otwartymi oczami (i pewnie dorzuci, jak to było w czasach, gdy jeszcze pracował w mediach),
Krzysztof Marzec, który przyniesie liczby, tabele, analitykę i jeszcze trochę liczb, którymi ze stoickim spokojem położy nas wszystkich na łopatki,
Szymon Slowik, który rozłoży na czynniki pierwsze każdą strategię, rzucając z rękawa kolejnymi anegdotami,
…to można być pewnym, że będzie konkretnie, zabawnie i bez ściemy!
Z kodem omc_podrez otrzymasz 10% rabatu!
Sound Garden Hotel Airport
Żwirki i Wigury 18 Warszawa,
mazowieckie
02-092Poland+ Mapa Google
Ekspertka SEO, strateg i założycielka Fox Strategy
Od 2009 roku pomagam firmom, sklepom internetowym i twórcom rozwijać widoczność w Google. W pracy łączę dane, kontekst i empatię — bo skuteczne SEO to nie tylko pozycje, ale realny zwrot z inwestycji i zrozumienie intencji użytkownika.
Szkolę i występuję na konferencjach branżowych, m.in. I ❤️ Marketing, semKRK czy Festiwal SEO. Opowiadam o strategii, komunikacji i budowaniu kultury organizacyjnej w samoorganizującym się zespole. Pracowałam z markami takimi jak Allegro, mBank, PayU, Yves Rocher czy Media Senior.