Jak zbudować markę osobistą? Cyfrowe Gawędziarstwo.
Jak zbudować markę osobistą? Cyfrowe Gawędziarstwo.

Jak zbudować markę osobistą? Cyfrowe Gawędziarstwo.

Na zaproszenie Bartka, w jego podcaście „Cyfrowe Gawędziarstwo” opowiedziałam między innymi o tym:

  • jak lata temu wyglądała moja ścieżka do pozycji keto-influencerki;
  • które kanały komunikacji pozwoliły mi zbudować silną markę osobistą;
  • jaką rolę pełni strona internetowa w rozwijaniu marki osobistej (oczywiście, że SEO nie mogło zabraknąć!)
  • w jaki sposób dziś podeszłabym do pracy w obszarze personal brandingu;
  • co trzeba zrobić, aby Twoje książki trafiły do sprzedaży w Empiku czy Biedronce;

W trakcie rozmowy wymieniliśmy się także naszymi przemyśleniami na temat prowadzenia biznesu z ADHD.

Odcinek dostępny jest na Spotify, Apple Podcast i Youtube.

UdostępnijFacebookX
Avatar of Ewelina Podrez-Siama
Napisane przez
Ewelina Podrez-Siama
Dołącz do dyskusji

Poznajmy się

Avatar of Ewelina Podrez-Siama

Ewelina Podrez-Siama

Ekspertka SEO, strateg i założycielka Fox Strategy

Od 2009 roku pomagam firmom, sklepom internetowym i twórcom rozwijać widoczność w Google. W pracy łączę dane, kontekst i empatię — bo skuteczne SEO to nie tylko pozycje, ale realny zwrot z inwestycji i zrozumienie intencji użytkownika.

Szkolę i występuję na konferencjach branżowych, m.in. I ❤️ Marketing, semKRK czy Festiwal SEO. Opowiadam o strategii, komunikacji i budowaniu kultury organizacyjnej w samoorganizującym się zespole. Pracowałam z markami takimi jak Allegro, mBank, PayU, Yves Rocher czy Media Senior.

Jestem również blogerką i autorką bestsellerowych książek kucharskich w nurcie low carb / keto oraz książek SEO: „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” oraz „SEO dla małych i startujących sklepów internetowych”.
Moje treści i komentarze eksperckie ukazywały się m.in. w Forbes, WP i Dziennik Gazeta Prawna.