Zasada Pareta w SEO dla e-commerce. Online Marketing Day.
Online marketing day - Ewelina Podrez-Siama

Zasada Pareta w SEO dla e-commerce. Online Marketing Day.

Na start:

Jak pracować nad optymalizacją sklepu internetowego? O tym opowiedziałam podczas Online Marketing Day.

Optymalizacja rozwijającego się sklepu internetowego pod kątem SEO to zazwyczaj niekończący się proces. Które elementy optymalizacji są szczególnie ważne? Jakie narzędzia mogą okazać się pomocne? Jak uzyskać możliwie najlepsze efekty przy minimum pracy?

Zobacz webinar

UdostępnijFacebookX
Avatar of Ewelina Podrez-Siama
Napisane przez
Ewelina Podrez-Siama
Dołącz do dyskusji

Poznajmy się

Avatar of Ewelina Podrez-Siama

Ewelina Podrez-Siama

Ekspertka SEO, strateg i założycielka Fox Strategy

Od 2009 roku pomagam firmom, sklepom internetowym i twórcom rozwijać widoczność w Google. W pracy łączę dane, kontekst i empatię — bo skuteczne SEO to nie tylko pozycje, ale realny zwrot z inwestycji i zrozumienie intencji użytkownika.

Szkolę i występuję na konferencjach branżowych, m.in. I ❤️ Marketing, semKRK czy Festiwal SEO. Opowiadam o strategii, komunikacji i budowaniu kultury organizacyjnej w samoorganizującym się zespole. Pracowałam z markami takimi jak Allegro, mBank, PayU, Yves Rocher czy Media Senior.

Jestem również blogerką i autorką bestsellerowych książek kucharskich w nurcie low carb / keto oraz książek SEO: „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” oraz „SEO dla małych i startujących sklepów internetowych”.
Moje treści i komentarze eksperckie ukazywały się m.in. w Forbes, WP i Dziennik Gazeta Prawna.