Bazując na doświadczeniach z 10 lat prowadzenia agencji Fox Strategy, opowiedziałam o procesie transformacji kultury organizacyjnej. O zmianie, która nie była „wdrożeniem procedur”, a raczej ciągłym wyborem uważności, słuchania i odwagi w mówieniu o tym, co ważne – nawet (a może szczególnie) wtedy, gdy nie wszystko idzie idealnie.
NVC i feedback – szkolenie
Feedback, który naprawdę zmienia zespoły.
Trzyetapowy proces dla zarządów, liderów i zespołów – oparty na empatii, bezpieczeństwie i odpowiedzialności.
- Jak zatrzymać dobrego pracownika na dłużej w usługowej organizacji?
- Dlaczego inwestujemy w ludzi, mimo że mogą odejść – i dlaczego to się opłaca?
- Czym różni się feedback od oceniania – i dlaczego warto go dawać regularnie?
- Czym właściwie jest przemocowa komunikacja i jak nieświadomie ją wzmacniamy?
- Jak NVC (Nonviolent Communication) zmieniło nasze podejście do relacji w pracy?






