SEO, które sprzedaje. Materiały z Sales Boost Summit
Ewelina Podrez-Siama - Sales Boost Summit

SEO, które sprzedaje. Materiały z Sales Boost Summit

Na start:

„Rolą specjalisty SEO jest sprowadzenie ruchu na stronę, to co dzieje się na stronie nie jest jego odpowiedzialnością” – to mit, z którym spotykam się zdecydowanie za często.

Daleko jestem od jego oceniania – sama na początku kariery przytakiwałam temu podejściu. Niemniej jednak, kilkanaście lat później, uważam, że ograniczona sprawczość nie może być uzasadnieniem braku konwersji. SEO to ważny element pierwszego etapu lejka marketingowego, a odpowiednio prowadzone ma realne szanse uczestniczyć w sprzedaży.

O tym, na co zwrócić uwagę podczas formułowania strategii nastawionej na konwersję opowiedziałam na Sales Boost Summit.

SEO a sprzedaż, czyli co ma piernik do wiatraka.
Jak budować strategię SEO nastawioną na sprzedaż.

Kiedy? Czwartek, 22 czerwca, godzina 12:20

Gdzie? Online

Prezentacja do pobrania:

UdostępnijFacebookX
Avatar of Ewelina Podrez-Siama
Napisane przez
Ewelina Podrez-Siama
Dołącz do dyskusji

Poznajmy się

Avatar of Ewelina Podrez-Siama

Ewelina Podrez-Siama

Ekspertka SEO, strateg i założycielka Fox Strategy

Od 2009 roku pomagam firmom, sklepom internetowym i twórcom rozwijać widoczność w Google. W pracy łączę dane, kontekst i empatię — bo skuteczne SEO to nie tylko pozycje, ale realny zwrot z inwestycji i zrozumienie intencji użytkownika.

Szkolę i występuję na konferencjach branżowych, m.in. I ❤️ Marketing, semKRK czy Festiwal SEO. Opowiadam o strategii, komunikacji i budowaniu kultury organizacyjnej w samoorganizującym się zespole. Pracowałam z markami takimi jak Allegro, mBank, PayU, Yves Rocher czy Media Senior.

Jestem również blogerką i autorką bestsellerowych książek kucharskich w nurcie low carb / keto oraz książek SEO: „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” oraz „SEO dla małych i startujących sklepów internetowych”.
Moje treści i komentarze eksperckie ukazywały się m.in. w Forbes, WP i Dziennik Gazeta Prawna.